Logo

Особености на телевизионния мениджмънт

Драганов, Иво (2011) Особености на телевизионния мениджмънт. Валентин Траянов, София. ISBN 9789549928600

[img] MS Word (Пълен текст) - Repository staff only until 1 October 2012
929kB
[img] MS Word (Увод)
988kB

Abstract

Настоящият текст има за цел да систематизира досегашния опит в развитието, управлението, програмирането и финансирането на телевизионни оператори. Това е важно, защото телевизиите са част от културния аудиовизуален пейзаж на държавата и обществото. Как се изгради той в Европа и как в България? Защо се създава един телевизионен канал – за информация, образование и култура на аудиторията; за инструмент в перманентната битка за влияние върху съзнанието на зрителите; за печалба? Доходоносен ли е този напрегнат бизнес? В края на книгата всеки читател ще бъде наясно с параметрите на телевизонните канали; с йерархията на авторитети; с отговорностите по изключително важния, но напълно подценяван у нас проблем с програмирането; с управлението и планирането.

Item Type:Book
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Television
Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
Mass communications > Mass communications
ID Code:1155
Deposited By: гл. ас. д-р Иван Драганов
Deposited On:03 May 2012 10:30
Last Modified:03 May 2012 10:30

Repository Staff Only: item control page