Logo

Креативност и бизнес резултати в рекламата - в търсене на пресечната точка

Постаджиян, Кристиян (2017) Креативност и бизнес резултати в рекламата - в търсене на пресечната точка. In: Стоп кадър : Юбилеен сборник в чест на проф. Людмил Христов. Нов български университет, София, pp. 125-133. ISBN 9789545359675

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
877kB

Abstract

Творчеството и бизнес резултатите в рекламата са неразривно свързани. Независимо, че в историята на рекламата различни автори са поставяли фокус на едното или другото, днес все по-осезаемо рекламата има нужда от стратегическо планиране, което дава важна рамка на творческия процес и пряко води до ефективни бизнес резултати. Настоящата статия има за цел да изследва ролята на стратегическото планиране в реклама, като приведе конкретни примери от българската и световната практика.

Item Type:Book Section
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design
Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
Mass communications > Mass communications
Mass communications > Public relations
ID Code:3875
Deposited By: Kristian Postagian
Deposited On:17 Oct 2018 09:10
Last Modified:17 Oct 2018 09:10

Repository Staff Only: item control page