Logo

Класификация и ефективност на продуктовото позициониране според начин на предаване на информацията и сюжетната връзка

Кадийска, Даниела (2015) Класификация и ефективност на продуктовото позициониране според начин на предаване на информацията и сюжетната връзка. Докторантски четения / Нов български университет, Департамент Изкуствознание и история на културата (6). pp. 141-166. ISSN 1313-4094

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
861kB

Abstract

Статията разглежда класификациите на продуктовото позициониране определени по различен начин от редица водещи автори в областта. Филмопроизводителите и рекламодателите са разработили различни възможности за ефективно интегриране на продуктите във филмите и филмовите сцени. Тъй като техните цели, разходи и възможни въздействия значително се различават е необходимо да се направи разлика между наличните алтернативи, подбор и установяване на класификация, която да опрости вземането на стратегическо решение от маркетолозите и да предотврати объркването на термини. Според специфични класификации се определя как отделни видове позиционирания оказват въздействие върху паметта на зрителя що се отнася до бранда.

Item Type:Article
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Television
Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
Arts.Fine and Decorative arts > Cinema
Mass communications > Mass communications
ID Code:3911
Deposited By: PhD.Ass. Daniela Kadiyska
Deposited On:13 Dec 2018 13:33
Last Modified:13 Dec 2018 14:28

Repository Staff Only: item control page