Logo

Риалити форматите през призмата на новите реалности в телевизионната реклама

Постаджиян, Кристиян (2011) Риалити форматите през призмата на новите реалности в телевизионната реклама. In: Риалити форматите - комуникативни, естетически и комерсиални предизвикателства и възможности, 11 май 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
591kB

Abstract

Настоящият доклад има за цел да анализира предимствата на риалити форматите при интегрирането на брандове в телевизионното съдържание. Темата е актуална и ще става още по-актуална през призмата на новите реалности в телевизионната реклама, продиктувани от променения модел на поведение на зрителите и предстоящата дигитализация на телевизията в България.

Item Type:Conference or Workshop Item (Paper)
Uncontrolled Keywords:риалити формати, телевизия, реклама, продуктово позициониране
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Television
Mass communications > Mass communications
ID Code:771
Deposited By: Kristian Postagian
Deposited On:04 Jul 2011 10:06
Last Modified:04 Jul 2011 11:54

Repository Staff Only: item control page