Петков, Стойко (2017) Аудио-визията. Производство, разпространение, показване. Рой Комюникейшън, София. ISBN 9789549335439
Preview |
Image (JPEG)
EOSPROD_246270.jpg 79kB |
Preview |
PDF
246270.pdf 45kB |
Abstract
Процесите, за които е характерно ангажиране на публиките, вече присъстват във всички етапи на медийната индустрия – от създаването на съдържание до неговото разпространение и показване. Тези нови модели за работа се отразяват както на медийни форми, така и на начина на използване на самото съдържание. Цифровите технологии създават среда, в която медийната аудитория от потребител на създаденото от журналистите или творците съдържание се превръща в производител на съдържание.
Именно този спектър от промени в разпространението и показването на аудио-визуално съдържание е разгледан и анализиран в книгата. Започвайки от киното, през аналоговата телевизия, за да се стигне до цифровите платформи за обмен на съдържание.
Проследена е историческата хронология на възникване на техническия процес за запис и възпроизвеждане на движещи се изображения. Поставеният акцент върху технологиите не е с цел изследване на техническите им параметри, а по-скоро да се изгради връзката на методите за запис и показване, както с формите на аудио-визуална продукция, така и с ролята и поведението на аудиторията. Разгледани са някои бизнес модели за разпространение и са анализирани основните процеси в аудио-визията. Описана е актуалната към момента регулаторна рамка, в която се осъществява дейността по създаване и разпространение на аудио-визуално съдържание.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Motion pictures Arts.Fine and Decorative arts > Television Arts.Fine and Decorative arts > Cinema Mass communications > Journalistic Mass communications > Mass communications Mass communications > Producer |
ID Code: | 3481 |
Deposited By: | Dr. Stoyko Petkov |
Deposited On: | 10 Nov 2017 10:55 |
Last Modified: | 10 Nov 2017 10:55 |
Repository Staff Only: item control page