Развитие на портфолиото на медийни групи в България като фактор за техния растеж

Постаджиян, Кристиян (2015) Развитие на портфолиото на медийни групи в България като фактор за техния растеж. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". Нов български университет, София, pp. 113-123. ISBN 9789545358869

[thumbnail of godishnik-CAS 15.pdf]
Preview
PDF
godishnik-CAS 15.pdf

2MB

Abstract

Телевизионните медийни групи инвестират усилено през
последните 10 години в разширяване на тяхното портфолио, както в посока нишови телевизионни канали, така и спрямо онлайн и печатни проекти. Настоящата статия има за цел да изследва ползите от подобни стратегически решения. Ще бъдат изследвани три основни предимства от развитие на портфолиото – достигане до нови аудитории; по-добро сегментиране на целевите аудитории и съответно по-гъвкави възможности за реклама; по-добро проникване на пазара и постигане на по-добри пазарни резултати.

Item Type:Book Section
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Television
Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
Mass communications > Mass communications
Mass communications > Public relations
ID Code:3877
Deposited By: Kristian Postagian
Deposited On:17 Oct 2018 11:27
Last Modified:17 Oct 2018 11:27

Repository Staff Only: item control page