Постаджиян, Кристиян (2015) Развитие на портфолиото на медийни групи в България като фактор за техния растеж. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". Нов български университет, София, pp. 113-123. ISBN 9789545358869
Preview |
PDF
godishnik-CAS 15.pdf 2MB |
Abstract
Телевизионните медийни групи инвестират усилено през
последните 10 години в разширяване на тяхното портфолио, както в посока нишови телевизионни канали, така и спрямо онлайн и печатни проекти. Настоящата статия има за цел да изследва ползите от подобни стратегически решения. Ще бъдат изследвани три основни предимства от развитие на портфолиото – достигане до нови аудитории; по-добро сегментиране на целевите аудитории и съответно по-гъвкави възможности за реклама; по-добро проникване на пазара и постигане на по-добри пазарни резултати.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Television Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing Mass communications > Mass communications Mass communications > Public relations |
ID Code: | 3877 |
Deposited By: | Kristian Postagian |
Deposited On: | 17 Oct 2018 11:27 |
Last Modified: | 17 Oct 2018 11:27 |
Repository Staff Only: item control page