Постаджиян, Кристиян (2018) Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата. Нов български университет, София. ISBN 9786192330262
Preview |
Image (JPEG)
Pohvati za izgrazhdane na potrebitelska angazhiranost v reklamata.jpg 503kB |
Preview |
PDF
Съдържание.pdf 35kB |
Abstract
Още в своето начало, авторът разглежда ролята на потребителската ангажираност в съвременната реклама, като фокус е поставен върху процесите на опознаване на потребителя, стратегическо планиране и генериране на потребителски прозрения (инсайти). Разгледани са много конкретни примери, не само световни, но и от България, което предлага на читателя текст, в който теория и практика са преплетени максимално удачно.
Авторът разглежда два основни стълба за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата. Първият е чрез медиите и техните стандартни и нетрадиционни форми на комуникация (разгледани и онагледени подробно), които ако бъдат използвани ефективно от брандовете могат да генерират не просто аудитория на една реклама, а взаимодействие с потребителите. В тази част от книгата е разгледана и друга перспектива на медийната реклама – контекстът на медийната среда и нейното въздействие върху аудиторията.
Втората група от техники за изграждане на потребителска ангажираност, разгледани в книгата, са обвързани с творческите решения в рекламата. Авторът ни предлага гледна точка към някои от актуалните техники за интеракция между рекламата и потребителите, като маркетинг в реално време и обвързване на рекламата с актуални теми, събития и личности; използването на серийност; развиването на тийзър кампании. Фокус в тази част от изследването са и механиките за активиране на бранд и маркетинг на взаимоотношенията.
Всички приведени примери са от кампании, които ясно са доказали своята ефективност и поради това са удачен еталон за изграждане на потребителска ангажираност.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design Arts.Fine and Decorative arts > Photography Arts.Fine and Decorative arts > Television Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts Arts.Fine and Decorative arts > Cinema Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing Mass communications > Mass communications Mass communications > Public relations |
ID Code: | 3879 |
Deposited By: | Kristian Postagian |
Deposited On: | 17 Oct 2018 11:56 |
Last Modified: | 17 Oct 2018 11:56 |
Repository Staff Only: item control page