Кадийска, Даниела (2015) Кръстосаните промоционални кампании и продуктовото позициониране в американското кино. Проблеми на изкуството (1). pp. 53-56. ISSN 0032-9371
Preview |
PDF
Krustosani kampanii i PPL.pdf 736kB |
Abstract
Статията анализира кръстосаните промоционални кампании като една от най-популярните тактики използвани при продуктовото позициониране в американското кино. С цел да извлекат допълнителна полза от продуктовото позициониране, маркетолозите и продуцентските компании прилагат различни помощни комуникационни програми, създадени за връзка с развлекателната индустрия. Тези програми, най-общо наричани tie-ins (кръстосани), съчетават два неконкурентни бранда/продукта в промоционно усилие, насочено към постигането на взаимна полза според поставените комуникационни или продажбени цели. Разгледани са целите при реализацията на този вид комбиниране на ресурси, предимствата и недостатъците, както и факторите допринасящи за успеха на съвместните промоции. В допълнение са представени редица примери, които доказват ефективността им като взаимоизгоден и разходно-ефективен както за филмопроизводителите, така и за рекламодателите.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Television Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts Arts.Fine and Decorative arts > Cinema Mass communications > Mass communications Mass communications > Producer Mass communications > Public relations |
ID Code: | 3912 |
Deposited By: | PhD.Ass. Daniela Kadiyska |
Deposited On: | 13 Dec 2018 13:42 |
Last Modified: | 13 Dec 2018 14:28 |
Repository Staff Only: item control page