Кадийска, Даниела (2015) Анализ на продуктово позициониране на цигарени брандове в американското кино и нагласи на аудиторията към морално-етичната страна. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". НБУ, София, pp. 88-111. ISBN 9789545358869
Preview |
PDF
Tobacco epidemic in American cinema_DKadiiska.pdf 1MB |
Abstract
Статията анализира продуктовото позициониране на тютюневи изделия в американските филми. Доказва, че филмите могат да бъдат силен катализатор при изпращането на едно или друго послание до многомилионна аудитория и умело се използва за целите на бранд маркетинга от тютюнопроизводителите. Проследено е накратко влиянието на тютюневата индустрия върху Холивуд. Представени са образите на героите пушачи като модел за подражание и влиянието им върху подрастващите. Разгледани са и изследвания относно морално-етичната страна и регулацията на тютюневи изделия в американското кино в подкрепа на тезата, че каквито и забрани да бъдат въведени, те не могат да спрат продуктовото позициониране на цигарени брандове в американското кино.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Television Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts Arts.Fine and Decorative arts > Cinema Mass communications > Mass communications Mass communications > Producer Mass communications > Public relations |
ID Code: | 3914 |
Deposited By: | PhD.Ass. Daniela Kadiyska |
Deposited On: | 13 Dec 2018 13:46 |
Last Modified: | 13 Dec 2018 14:30 |
Repository Staff Only: item control page