Logo

Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата

Постаджиян, Кристиян (2018) Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата. Нов български университет, София. ISBN 9786192330262

[img]
Preview
Image (JPEG)
503kB
[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
35kB

Abstract

Още в своето начало, авторът разглежда ролята на потребителската ангажираност в съвременната реклама, като фокус е поставен върху процесите на опознаване на потребителя, стратегическо планиране и генериране на потребителски прозрения (инсайти). Разгледани са много конкретни примери, не само световни, но и от България, което предлага на читателя текст, в който теория и практика са преплетени максимално удачно. Авторът разглежда два основни стълба за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата. Първият е чрез медиите и техните стандартни и нетрадиционни форми на комуникация (разгледани и онагледени подробно), които ако бъдат използвани ефективно от брандовете могат да генерират не просто аудитория на една реклама, а взаимодействие с потребителите. В тази част от книгата е разгледана и друга перспектива на медийната реклама – контекстът на медийната среда и нейното въздействие върху аудиторията. Втората група от техники за изграждане на потребителска ангажираност, разгледани в книгата, са обвързани с творческите решения в рекламата. Авторът ни предлага гледна точка към някои от актуалните техники за интеракция между рекламата и потребителите, като маркетинг в реално време и обвързване на рекламата с актуални теми, събития и личности; използването на серийност; развиването на тийзър кампании. Фокус в тази част от изследването са и механиките за активиране на бранд и маркетинг на взаимоотношенията. Всички приведени примери са от кампании, които ясно са доказали своята ефективност и поради това са удачен еталон за изграждане на потребителска ангажираност.

Item Type:Book
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design
Arts.Fine and Decorative arts > Photography
Arts.Fine and Decorative arts > Television
Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
Arts.Fine and Decorative arts > Cinema
Economic and business Administration > Economic policy. Management. Marketing
Mass communications > Mass communications
Mass communications > Public relations
ID Code:3879
Deposited By: Kristian Postagian
Deposited On:17 Oct 2018 11:56
Last Modified:17 Oct 2018 11:56

Repository Staff Only: item control page