Logo

Кръстосаните промоционални кампании и продуктовото позициониране в американското кино

Кадийска, Даниела (2015) Кръстосаните промоционални кампании и продуктовото позициониране в американското кино. Проблеми на изкуството (1). pp. 53-56. ISSN 0032-9371

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
736kB

Abstract

Статията анализира кръстосаните промоционални кампании като една от най-популярните тактики използвани при продуктовото позициониране в американското кино. С цел да извлекат допълнителна полза от продуктовото позициониране, маркетолозите и продуцентските компании прилагат различни помощни комуникационни програми, създадени за връзка с развлекателната индустрия. Тези програми, най-общо наричани tie-ins (кръстосани), съчетават два неконкурентни бранда/продукта в промоционно усилие, насочено към постигането на взаимна полза според поставените комуникационни или продажбени цели. Разгледани са целите при реализацията на този вид комбиниране на ресурси, предимствата и недостатъците, както и факторите допринасящи за успеха на съвместните промоции. В допълнение са представени редица примери, които доказват ефективността им като взаимоизгоден и разходно-ефективен както за филмопроизводителите, така и за рекламодателите.

Item Type:Article
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Television
Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
Arts.Fine and Decorative arts > Cinema
Mass communications > Mass communications
Mass communications > Producer
Mass communications > Public relations
ID Code:3912
Deposited By: PhD.Ass. Daniela Kadiyska
Deposited On:13 Dec 2018 13:42
Last Modified:13 Dec 2018 14:28

Repository Staff Only: item control page