Logo

Анализ на продуктово позициониране на цигарени брандове в американското кино и нагласи на аудиторията към морално-етичната страна

Кадийска, Даниела (2015) Анализ на продуктово позициониране на цигарени брандове в американското кино и нагласи на аудиторията към морално-етичната страна. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". НБУ, София, pp. 88-111. ISBN 9789545358869

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Abstract

Статията анализира продуктовото позициониране на тютюневи изделия в американските филми. Доказва, че филмите могат да бъдат силен катализатор при изпращането на едно или друго послание до многомилионна аудитория и умело се използва за целите на бранд маркетинга от тютюнопроизводителите. Проследено е накратко влиянието на тютюневата индустрия върху Холивуд. Представени са образите на героите пушачи като модел за подражание и влиянието им върху подрастващите. Разгледани са и изследвания относно морално-етичната страна и регулацията на тютюневи изделия в американското кино в подкрепа на тезата, че каквито и забрани да бъдат въведени, те не могат да спрат продуктовото позициониране на цигарени брандове в американското кино.

Item Type:Book Section
Subjects:Arts.Fine and Decorative arts > Television
Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts
Arts.Fine and Decorative arts > Cinema
Mass communications > Mass communications
Mass communications > Producer
Mass communications > Public relations
ID Code:3914
Deposited By: PhD.Ass. Daniela Kadiyska
Deposited On:13 Dec 2018 13:46
Last Modified:13 Dec 2018 14:30

Repository Staff Only: item control page