Кожухаров, Илия (2015) TV брандинг и графичен дизайн - анализ. In: Годишник на департамент Кино, реклама и шоубизнес. Нов български университет, София, pp. 52-58. ISBN 9789545358869
Preview |
Image (JPEG) (Корица)
Godishnik_Kino_reklama.jpg 573kB |
Preview |
PDF (Съдържание)
Godishnik_Kino_reklama-1-2.pdf 53kB |
Preview |
PDF (Предговор)
Godishnik_Kino_reklama-3-3.pdf 34kB |
Preview |
PDF (TV брандинг и графичен дизайн - анализ)
Godishnik_Kino_reklama-4-10.pdf 247kB |
Abstract
В статията е направен кратък анализ на три примера
за графични решения, с помощта на които телевизионните канали изграждат съответния имидж, който желаят. С това доказват,че основателното им и целенасочено използване, в колкото може повече случаи, създава много по-незабравимо и трайно впечатление в зрителите. Телевизиите, на които съм се спрял, са БНТ 1, Нова телевизия и Евро Спорт. Основният акцент в материала е, че подсъзнателното въздействие, което осигурява една визуална комуникация със средствата на графичния дизайн, не трябва да се подценява. Целта ми е да споделя вижданията си относно графичните решения, с помощта на които телевизионните канали изграждат съответния имидж, който желаят. Изложил съм изцяло собствената си позиция. Статията е напълно авторска, текстът е оригинален.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | TV Брандинг, графичен дизайн, БНТ 1 лого, Нова телевизия лого, Евро Спорт лого, подсъзнателно въздействие,визуална комуникация, телевизионен имидж |
Subjects: | Arts.Fine and Decorative arts > Graphical design Arts.Fine and Decorative arts > Television Arts.Fine and Decorative arts > Visual arts Arts.Fine and Decorative arts > Cinema |
ID Code: | 3983 |
Deposited By: | Repository Editor1 |
Deposited On: | 01 Feb 2019 13:23 |
Last Modified: | 23 Apr 2019 11:20 |
Repository Staff Only: item control page