Items where Subject is "Journalistic"

Group by: Creators | Item Type
Number of items at this level: 43.

Article

Михаил, Мелтев (2015) Телевизионните новини отвътре. Годишник на департамент "Масови комуникации" (1). pp. 47-55. ISSN 1310-8670

Младенов, Младен (2019) Актуална административна практика във връзка с конфликта на интереси. Бюджетни практики: Специализирано двуседмично издание, 1 (1). ISSN 2603-5464

Петков, Стойко (2019) Синтетично медийно съдържание и променящата се комуникационна среда. Годишник на департамент Медии и комуникация. pp. 77-86. ISSN 2815-3359

Петков, Стойко (2011) Манифестът Клутрейн в епохата на социалните медии. Годишник на департамент "Масови комуникации", 16 (1). ISSN 1310-8670

Петков, Стойко (2018) Новинарският агрегатор – форма на успешен дигитален посредник. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2017 г.". ISSN 1310-8670

Томс, Жюстин Публичен образ в дигитална среда - политици и присъствие в социални мрежи по време на предизборна кампания за Народно събрание, ноември 2021. Годишник на департамент Медии и комуникация, 2022. ISSN 2815-3359 (In Press)

Томс, Жюстин (2005) To pay or not to pay. Медиа свят: Събития, анализи, личности (4). pp. 28-29. ISSN 1311-7483

Book Section

Christova, Evelina (2013) Charity in Bulgarian print media. 01-31 December 2012. Some problems in communicating charity and its reflection in bulgarian print outlets. In: Етнопсихолингвистични и социолингвистични аспекти на езика на медиите в България : Научна конференция с международно участие. Бургаски свободен университет, Бургас, pp. 163-173. ISBN 9789549370935

Meltev, Mihail (2014) Public Media in Digital Age. In: Understanding Communications in the New Media Era. The Journalists and Writers Foundation Press, Istanbul, pp. 159-173. ISBN 9789756714508

Мелтев, Михаил (2007) Възникване на телевизията и основни модели телевизионни организации. In: Телевизията - културна индустрия. Титра, София, pp. 11-37. ISBN 9549048691

Савова, Кристина (2017) Мода и комуникации - скандалното продава. In: Да не се боим от разнообразието в ПР и комуникациите : XVII лятна школа по Пъблик Рилейшънс 2-4 юли 2015 г. : [Компактдиск]. Нов български университет, София. ISBN 9789545359569

Тарашева, Елена (2021) Преводът в медиите. In: Качествена журналистика и нова комуникационна среда : Международна научна конференция на ФЖМК, проведена на 29-30.10.2020 г. СУ "Св. Климент Охридски", София, pp. 316-326. ISBN 9786197567076

Monograph

Ivancheva, Theodora (2011) News Values-Revised. Working Paper. New Bulgarian University Scholar Electronic Repository, Sofia. (Unpublished)

Мелтев, Михаил (2013) Зрителят и аудиовизуалните произведения. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)

Петков, Стойко (2014) Кoнвергенция при рaзпрoстрaнениетo нa медийнo съдържaние. Project Report. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Петков, Стойко (2011) Крос-медийна комуникация. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Стоицова, Толя (2014) Прилагане на методология за описване отразяването от медиите на действията на „Хизбула“ на фона на събитията в Сирия: I. Вестник 24 часа (август 2013 – януари 2014). Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Томов, Лъчезар (2016) Системен анализ на структурните проблеми на медийното пространство. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Conference or Workshop Item

Костадинова, Ралица (2015) Медии и наказателно правораздаване. In: Семинар "Знания за ПР практици и журналисти", 22.01.2015, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Костадинова, Ралица (2014) Наказателното правораздаване през погледа на медиите. In: Национална научнопрактическа конференция „Медиите в България: 25 години по-късно“, 31 октомври 2014 г., Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Маринов, Руси (2021) Информационна екология-технологична рамка. In: Пролетна научна конференция на тема "Медийна и информационна екология", 20-21 май 2021, София, Нов български университет. (Unpublished)

Панайотов, Тодор (2015) Доверието в българската журналистика и идеите за нов медиен закон. In: Пролетна научна конференция "Доверието при журналистиката и при ПР-а", 21-22 май 2015, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Петков, Стойко (2012) Културата на ремикса в епохата на дигиталното споделяне. In: Научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Петков, Стойко (2014) Масовата аудитория вече комуникира със себе си. In: Научна конференция "Познаваме ли съвременните потребители на журналистиката и ПР-а?", 22-23 май 2014, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Петков, Стойко (2011) Социални медии и/или социални мрежи. In: Научна конференция "Медиите и ПР търсят себе си", 19-20 май 2011, Департамент "Масови комуникации", Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Стоянов, Росен К. (2015) Всички сме медии, всички сме "личности". In: Научна конференция "Личността в медиите и в ПР-а", 25-26 ноември 2015 г., Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Стоянов, Росен К. (2012) Интернет като култ. In: Eсенна научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Стоянов, Росен К. (2008) Медийно образование и медийна грамотност. In: Научна конференция "Медийна и ПР грамотност", 27-28 ноември 2008, Нов български университет, София, България.

Стоянов, Росен К. (2016) Негативната политическа реклама. In: Пролетна научна конференция "Морални стандарти в журналистиката и в ПР-а", 14-15 май 2016, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Стоянов, Росен К. (2012) Пропаганда и памет. In: Пролетна конференция "Памет чрез медиите (Как медиите запазват и разчитат документите)", 31.05-01.06.2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Стоянов, Росен К. (2013) Ще възтържествува ли професионализмът над непрофесионализма? In: Пролетна научна конференция "3.0 срещу 2.0 (Професионализъм срещу непрофесионализъм)”, 30-31 май 2013, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Христова, Евелина (2013) Променя ли липсата на авторитети модела на обществените отношения и каква е ролята на комуникациите за разрушаването на авторитети. In: Есенна научна конференция на департамент “Масови комуникации”, 28 - 29 ноември 2013 г., Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Book

Boshnakova, Dessislava and Miconi, Andrea and Toms, Justine (eds.). (2024) Hegemony: Platformization of Video. New Bulgarian University, Sofia. ISBN 9786192333133

Маринов, Руси (2011) Интерактивни комуникации - стратегии и знание. Нов български университет, София. ISBN 9789545356544

Николова, Райна (2020) Медиите в България : 30 години по-късно : Национална научно-практическа конференция. Нов български университет, София. ISBN 9786192331436

Петков, Стойко (2017) Аудио-визията. Производство, разпространение, показване. Рой Комюникейшън, София. ISBN 9789549335439

Петков, Стойко (2013) Творческият триъгълник (продуцент, сценарист, режисьор). Нов български университет, София. ISBN 9789545357664

Томс, Жюстин (2024) Съдържанието е цар. Царят е гол: Инфлуенсъри, журналисти, бизнеси и организации в надпревара за внимание и свръхпроизводст​во на съдържание. Рой Комюникейшън, София. ISBN 9789549335538

Thesis

Гигова, Боряна (2016) Медийната репутация като държавна политика : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор" по професионално направление 05.08.03 "Кинознание, киноизкуство и телевизия" (Екранни изкуства, Масови комуникации). PhD thesis, Нов български университет.

Данкова, Десислава (2016) Онлайн медии и публични комуникации : Автореферат на дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Джелепска, Гергана (2015) Управление на репутация на нация в процес на социална промяна и медиата като инструмент за успешното й прилагане : Автореферат за присъждане на научна и образователна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Павлова, Албена (2011) Еротиката в рекламата - семиотични и комуникативни аспекти : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научната степен "доктор" по 3.5. – Обществени комуникации и информационни науки (Журналистика – Реклама). PhD thesis, Софийски университет “Св. Климент Охридски”.

Филипова, Ралица (2011) Електронна журналистика: история, специфика, развитие : Автореферат на дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

This list was generated on Wed Nov 20 19:22:59 2024 EET.