Items where Year is 2023
N
Nikolov, Dimitre and Boevsky, Ivan and Kostenarov, Krasimir and Tzvetanova, Ekatherina and Banov, Martin and Huliyan, Magardich and Zhang, Xiaoping and Zavattaro, Laura and Krasa, Josef and Dostal, Tomas and Carl Liebhard, Gunther and Strauss, Peter and Bakacsi, Zsofia and Hudek, Csilla and Gómez, Jose A. and Liu, Jundi (2023) Methodological approach for farm typology construction in terms of soil health – the EU case. Bulgarian Journal of Agricultural Economics and Management, 67 (4): 2. pp. 12-24. ISSN 0205-3845
Г
Георгиев, Георги (2023) Приоритети на архитектурното образование в НБУ. In: Актуални проблеми на архитектурното образование в първите десетилетия на XXI век: научен сборник, кръгла маса, 22 ноември 2022 г., София. Съюз на архитектите в България, София, pp. 43-47. ISBN 9786199158166
М
Мачадо, Франсиско and Фонсека, Сузана and Сенезе, Винченцо Паоло and Ло Прести, Алесандро and Марконе, Роберто and Насти, Карла and Масаро, Рита and Серги, Ида and Колчева, Надя and Драгова, Соня and Дойчева, Валерия and Михайлова, Вероника and Василева, Стела and Симеонов, Методи and Бонева, Александра and Момчева, Диана and Караско, Мигел Анхел and Холгадо-Тело, Франсиско Пабло and Перес-Гонсалес, Хуан Карлос and Родригес-Серано, Мигел Анхел and Маркес, Патриша and Павлова, Йоана and Бианко, Мария and Мерколяно, Алесандро and Паскуале, Масимо де and Павоне, Мария Тереза and Зото, Крис and Панагопулу, Василики (2023) Наръчник на професиите. Надя Христова Колчева, София. ISBN 9786199248201
П
Понтес, Ана and Мачадо, Франсиско and Караско-Ортиз, Мигел and Колчева, Надя and Драгова, Соня (2023) Методология за кариерно ориентиране: Наръчник. Надя Христова Колчева, София. ISBN 9786199248225
Понтес, Ана and Мачадо, Франсиско and Караско-Ортис, Мигел and Колчева, Надя and Драгова, Соня (2023) Ръководство за обучение на потребителите. Надя Христова Колчева, София. ISBN 9786199248218
Т
Трендафилов, Димитър (2023) Маркетингът като лидерство в знанието. In: Маркетинг на реалността: Сборник с доклади от Международна научна конференция, посветена на 25 години от създаването на катедра „Маркетинг“ при Икономически университет – Варна, България 17 юни 2022 г. Наука и икономика, Варна, pp. 83-93. ISBN 9789542111344