Logo

Items where Subject is "Arts.Fine and Decorative arts > Television"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 36.

Мелтев, Михаил (2007) Част втора: Телевизионна индустрия. In: Телевизията – културна индустрия. Титра, София, pp. 38-62. ISBN 9789549048698

Драганов, Иво (2012) Телевизионното програмиране в общия аудиовизуален контекст. Нов български университет, София. ISBN 9545357107

Петков, Стойко (2013) Творческият триъгълник (продуцент, сценарист, режисьор). Нов български университет, София. ISBN 9789545357664

Михайлов, Росен (2014) Танц и комуникация. In: ХVI Лятна школа по Пъблик Рилейшънс 2014 "Комуникация и култура", 5-6 юли 2014, Благоевград, България. (Submitted)

Попова, Невелина (2011) Съкровената реалност, големият брат и другите риалити формати. In: Риалити форматите – комуникативни, естетически и комерсиални предизвикателства и възможности, 11 май 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Христова, Светла (2009) Сценарийният сюжет (Проблеми на практическото обучение по сценарийна техника) : Автореферат на дисертация за присъждане на образователната и научна степен "доктор". PhD thesis, Българска академия на науките. Институт за литература.

Петков, Стойко (2011) Социални медии и/или социални мрежи. In: Научна конференция "Медиите и ПР търсят себе си", 19-20 май 2011, Департамент "Масови комуникации", Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Постаджиян, Кристиян (2011) Риалити форматите през призмата на новите реалности в телевизионната реклама. In: Риалити форматите - комуникативни, естетически и комерсиални предизвикателства и възможности, 11 май 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Бонев, Христо (2013) Развлекателните индустрии в епохата на дигиталните медии : Автореферат за присъждане научна и образователна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Постаджиян, Кристиян (2015) Развитие на портфолиото на медийни групи в България като фактор за техния растеж. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". Нов български университет, София, pp. 113-123. ISBN 9789545358869

Кадийска, Даниела (2015) Продуктова позициониране : Изследване на потребителските нагласи към продуктовото позициониране в киното и телевизията : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", Професионално направление 8.4 Театрално и филмово изкуство, Научна специалност: Кинознание, киноизкуство и телевизия. PhD thesis, Нов български университет.

Драганов, Иво (2012) Проблеми в развитието на аудиовизуалната индустрия у нас. Годишник на департамент "Телекомуникации", 11/12 . pp. 1-35. (In Press)

Постаджиян, Кристиян (2018) Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата. Нов български университет, София. ISBN 9786192330262

Драганов, Иво (2011) Особености на телевизионния мениджмънт. Валентин Траянов, София. ISBN 9789549928600

Петков, Стойко (2018) Новинарският агрегатор – форма на успешен дигитален посредник. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2017 г." . ISSN 1310-8670

Постаджиян, Кристиян (2013) Негативни въздействия на медийната среда върху телевизионната и прес-реклама в България (разработване и тестване на система за мониторинг) : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен „доктор” по научната специалност “Кинознание, киноизкуство и телевизия” 05.08.03. PhD thesis, Нов български университет.

Кожухаров, Илия (2011) Марка нощна музика. ProGrafica (3). pp. 30-31. ISSN 1313-0412

Петков, Стойко (2012) Културата на ремикса в епохата на дигиталното споделяне. In: Научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Кадийска, Даниела (2015) Кръстосаните промоционални кампании и продуктовото позициониране в американското кино. Проблеми на изкуството (1). pp. 53-56. ISSN 0032-9371

Кадийска, Даниела (2015) Класификация и ефективност на продуктовото позициониране според начин на предаване на информацията и сюжетната връзка. Докторантски четения / Нов български университет, Департамент Изкуствознание и история на културата (6). pp. 141-166. ISSN 1313-4094

Стефанова, Румяна and Ивелинова, Деница (2009) Камера обскура. Следва : Списание за университетска култура (21). pp. 71-76. ISSN 1311-9060

Петков, Стойко (2014) Кoнвергенция при рaзпрoстрaнениетo нa медийнo съдържaние. Project Report. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Стоянов, Росен К. (2012) Интернет като култ. In: Eсенна научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Христова, Светла (2006) Действието като проблем. In: Науката разбирана и правена, 4 януари 2006, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Кожухаров, Илия (2012) Графичният дизайн и библиотеката. Библиосфера (16). ISSN 1311-8803

Кожухаров, Илия (2015) Графичният дизайн в киното. Сборник с научни публикации: Проект №BG051PO001-3.3.06-0060 "Разширяване на уменията и квалификацията на докторанти, постдокторанти и млади учени в интердисциплинарни области (визуална антропология и публични комуникации) с цел създаване на устойчиви връз, 2 (1). pp. 243-254.

Постаджиян, Кристиян (2012) Въздействие на медийната среда върху рекламата – примери от практиката. Newmedia21.eu . ISSN 1314-3794

Постаджиян, Кристиян (2012) Въздействие на елементите на медийната среда върху ефективността на рекламата. Newmedia21.eu . ISSN 1314-3794

Кожухаров, Илия (2011) Властелинът на логото. ProGrafica (6). pp. 22-24. ISSN 1313-0412

Петков, Стойко (2017) Аудио-визията. Производство, разпространение, показване. Рой Комюникейшън, София. ISBN 9789549335439

Кадийска, Даниела (2015) Анализ на продуктово позициониране на цигарени брандове в американското кино и нагласи на аудиторията към морално-етичната страна. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". НБУ, София, pp. 88-111. ISBN 9789545358869

Draganov, Ivo (2002) The Unbearable Burden of Banality. In: Culture of Peace and the Balkan Youth. International Centre for Minority Studies and Intercultural Relations, Sofia, pp. 165-178. ISBN 9548872404

Кожухаров, Илиия (2015) TV брандинг и графичен дизайн - анализ. In: Годишник на департамент Кино, реклама и шоубизнес. Нов български университет, София, pp. 52-58. ISBN 9789545358869

Kechlibareva, Albena (2010) Simo Lazarov - afected ease-mega show sea and music 1995 with Albena Kechlibareva. [Video]

Арнаудов, Георги (2012) MTV : Постмодерната музикална телевизия : Контексти, смисли, дебати. Other. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)

Draganov, Ivo (2011) Academic society in the public electronic media area DREAM-TV. Наука, XXI (Извнр.). pp. 37-39. ISSN 0861-3362

This list was generated on Tue Mar 26 02:35:41 2019 EET.