Logo

Items where Subject is "Arts.Fine and Decorative arts > Television"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 37.

Мелтев, Михаил (2007) Част втора: Телевизионна индустрия. In: Телевизията – културна индустрия. Титра, София, pp. 38-62. ISBN 9789549048698

Драганов, Иво (2012) Телевизионното програмиране в общия аудиовизуален контекст. Нов български университет, София. ISBN 9545357107

Петков, Стойко (2013) Творческият триъгълник (продуцент, сценарист, режисьор). Нов български университет, София. ISBN 9789545357664

Красимиров, Искрен (2019) Творчески подходи на сценариста, режисьора, оператора и монтажиста в художествено-документалния филм : Автореферат на дисертационен труд към докторска програма "Кинознание, киноизкуство и телевизия". PhD thesis, Нов български университет.

Михайлов, Росен (2014) Танц и комуникация. In: ХVI Лятна школа по Пъблик Рилейшънс 2014 "Комуникация и култура", 5-6 юли 2014, Благоевград, България. (Submitted)

Попова, Невелина (2011) Съкровената реалност, големият брат и другите риалити формати. In: Риалити форматите – комуникативни, естетически и комерсиални предизвикателства и възможности, 11 май 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Христова, Светла (2009) Сценарийният сюжет (Проблеми на практическото обучение по сценарийна техника) : Автореферат на дисертация за присъждане на образователната и научна степен "доктор". PhD thesis, Българска академия на науките. Институт за литература.

Петков, Стойко (2011) Социални медии и/или социални мрежи. In: Научна конференция "Медиите и ПР търсят себе си", 19-20 май 2011, Департамент "Масови комуникации", Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Постаджиян, Кристиян (2011) Риалити форматите през призмата на новите реалности в телевизионната реклама. In: Риалити форматите - комуникативни, естетически и комерсиални предизвикателства и възможности, 11 май 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Бонев, Христо (2013) Развлекателните индустрии в епохата на дигиталните медии : Автореферат за присъждане научна и образователна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Постаджиян, Кристиян (2015) Развитие на портфолиото на медийни групи в България като фактор за техния растеж. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". Нов български университет, София, pp. 113-123. ISBN 9789545358869

Кадийска, Даниела (2015) Продуктова позициониране : Изследване на потребителските нагласи към продуктовото позициониране в киното и телевизията : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", Професионално направление 8.4 Театрално и филмово изкуство, Научна специалност: Кинознание, киноизкуство и телевизия. PhD thesis, Нов български университет.

Драганов, Иво (2012) Проблеми в развитието на аудиовизуалната индустрия у нас. Годишник Телекомуникации . pp. 1-35. ISSN 2534-854X (In Press)

Постаджиян, Кристиян (2018) Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата. Нов български университет, София. ISBN 9786192330262

Драганов, Иво (2011) Особености на телевизионния мениджмънт. Валентин Траянов, София. ISBN 9789549928600

Петков, Стойко (2018) Новинарският агрегатор – форма на успешен дигитален посредник. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2017 г." . ISSN 1310-8670

Постаджиян, Кристиян (2013) Негативни въздействия на медийната среда върху телевизионната и прес-реклама в България (разработване и тестване на система за мониторинг) : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен „доктор” по научната специалност “Кинознание, киноизкуство и телевизия” 05.08.03. PhD thesis, Нов български университет.

Кожухаров, Илия (2011) Марка нощна музика. ProGrafica (3). pp. 30-31. ISSN 1313-0412

Петков, Стойко (2012) Културата на ремикса в епохата на дигиталното споделяне. In: Научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Кадийска, Даниела (2015) Кръстосаните промоционални кампании и продуктовото позициониране в американското кино. Проблеми на изкуството (1). pp. 53-56. ISSN 0032-9371

Кадийска, Даниела (2015) Класификация и ефективност на продуктовото позициониране според начин на предаване на информацията и сюжетната връзка. Докторантски четения / Нов български университет, Департамент Изкуствознание и история на културата (6). pp. 141-166. ISSN 1313-4094

Стефанова, Румяна and Ивелинова, Деница (2009) Камера обскура. Следва : Списание за университетска култура (21). pp. 71-76. ISSN 1311-9060

Петков, Стойко (2014) Кoнвергенция при рaзпрoстрaнениетo нa медийнo съдържaние. Project Report. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Стоянов, Росен К. (2012) Интернет като култ. In: Eсенна научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Христова, Светла (2006) Действието като проблем. In: Науката разбирана и правена, 4 януари 2006, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Кожухаров, Илия (2012) Графичният дизайн и библиотеката. Библиосфера (16). ISSN 1311-8803

Кожухаров, Илия (2015) Графичният дизайн в киното. Сборник с научни публикации: Проект №BG051PO001-3.3.06-0060 "Разширяване на уменията и квалификацията на докторанти, постдокторанти и млади учени в интердисциплинарни области (визуална антропология и публични комуникации) с цел създаване на устойчиви връз, 2 (1). pp. 243-254.

Постаджиян, Кристиян (2012) Въздействие на медийната среда върху рекламата – примери от практиката. Newmedia21.eu . ISSN 1314-3794

Постаджиян, Кристиян (2012) Въздействие на елементите на медийната среда върху ефективността на рекламата. Newmedia21.eu . ISSN 1314-3794

Кожухаров, Илия (2011) Властелинът на логото. ProGrafica (6). pp. 22-24. ISSN 1313-0412

Петков, Стойко (2017) Аудио-визията. Производство, разпространение, показване. Рой Комюникейшън, София. ISBN 9789549335439

Кадийска, Даниела (2015) Анализ на продуктово позициониране на цигарени брандове в американското кино и нагласи на аудиторията към морално-етичната страна. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". НБУ, София, pp. 88-111. ISBN 9789545358869

Draganov, Ivo (2002) The Unbearable Burden of Banality. In: Culture of Peace and the Balkan Youth. International Centre for Minority Studies and Intercultural Relations, Sofia, pp. 165-178. ISBN 9548872404

Кожухаров, Илия (2015) TV брандинг и графичен дизайн - анализ. In: Годишник на департамент Кино, реклама и шоубизнес. Нов български университет, София, pp. 52-58. ISBN 9789545358869

Kechlibareva, Albena (2010) Simo Lazarov - afected ease-mega show sea and music 1995 with Albena Kechlibareva. [Video]

Арнаудов, Георги (2012) MTV : Постмодерната музикална телевизия : Контексти, смисли, дебати. Other. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)

Draganov, Ivo (2011) Academic society in the public electronic media area DREAM-TV. Наука, XXI (Извнр.). pp. 37-39. ISSN 0861-3362

This list was generated on Thu Nov 21 03:18:51 2019 EET.