Items where Subject is "Public relations"
- Subjects (57)
- Mass communications (57)
- Public relations (57)
- Mass communications (57)
Article
Stoitsova, Tolya and Christova, Evelina (2012) Inter-Cultural Dimensions of Contemporary Higher Education: Modernization and Internationalization. Реторика и комуникации = Rhetoric and Communication, 6. ISSN 1314-4464
Кадийска, Даниела (2015) Кръстосаните промоционални кампании и продуктовото позициониране в американското кино. Проблеми на изкуството (1). pp. 53-56. ISSN 0032-9371
Младенов, Младен (2021) Отражението на COVID-19 върху дейността на вътрешния контрол и сигурността на организациите в публичния сектор. Вътрешен одитор, XVIII (3). pp. 20-26. ISSN 1312-4226
Младенов, Младен (2019) Административните договори за предоставяне на финансова подкрепа. Бюджетни практики (2). ISSN 2603-5464
Младенов, Младен (2019) Актуална административна практика във връзка с конфликта на интереси. Бюджетни практики: Специализирано двуседмично издание, 1 (1). ISSN 2603-5464
Младенов, Младен (2022) Конкуренция между законово изискуеми процесуални представителства в съдебната фаза на административния процес. Административно правосъдие, ХХV (1). pp. 14-31. ISSN 0861-5268
Петков, Стойко (2019) Синтетично медийно съдържание и променящата се комуникационна среда. Годишник на департамент Медии и комуникация. pp. 77-86. ISSN 2815-3359
Петков, Стойко (2011) Манифестът Клутрейн в епохата на социалните медии. Годишник на департамент "Масови комуникации", 16 (1). ISSN 1310-8670
Постаджиян, Кристиян (2015) Обвързване на рекламата с актуални теми, събития и личности като подход в съвременната корпоративна комуникация. Сборник с научни публикации : Проект №BG051PO001-3.3.06-0060 "Разширяване на уменията и квалификацията на докторанти, постдокторанти и млади учени в интердисциплинарни области (визуална антропология и публични комуникации) с цел създаване на устойчиви, II (2). pp. 40-62.
Томс, Жюстин (2019) Корпоративните блогове в ИТ сектора в България - възможности и перспективи. Годишник на секция Информатика. Съюз на учените в България, 10. pp. 106-114. ISSN 1313-6852
Томс, Жюстин Публичен образ в дигитална среда - политици и присъствие в социални мрежи по време на предизборна кампания за Народно събрание, ноември 2021. Годишник на департамент Медии и комуникация, 2022. ISSN 2815-3359 (In Press)
Христова, Евелина (2014) Благотворителността в медиите (1-31 декември 2012 г.). Някои проблеми пред комуникацията на благотворителността и отразяване. Годишник на департамент Масови комуникации" 2013 г.. ISSN 1310-8670
Христова, Евелина (2012) Ефективни техники за комуникация със служителите при криза и промяна. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2012 г.. ISSN 1310-8670
Христова, Евелина (2016) Избори 2016. Личните страници на кандидатите във Фейсбук. Годишник на департамент Масови комуникации 2016: [CD]. ISSN 1310-8670
Христова, Евелина and Данкова, Десислава (2013) Основни тактики за комуникация при онлайн криза. Реторика и комуникации = Rhetoric and Communication (9). pp. 19-20. ISSN 1314-4464
Book Section
Christova, Evelina (2013) Charity in Bulgarian print media. 01-31 December 2012. Some problems in communicating charity and its reflection in bulgarian print outlets. In: Етнопсихолингвистични и социолингвистични аспекти на езика на медиите в България : Научна конференция с международно участие. Бургаски свободен университет, Бургас, pp. 163-173. ISBN 9789549370935
Арабаджийски, Петър and Петров, Георги (2019) Регулирование дронов: возможности и перспективы развития почтовой и курьерской инфраструктуры. In: Актуальные проблемы современных общественных наук и пути их решения в условиях информационного общества. Материалы VIII Международной заочной научно-практической конференции молодых учёных. ГБОУ ВО "Багсу", Уфа, pp. 198-212. ISBN 9785445701118
Кадийска, Даниела (2015) Анализ на продуктово позициониране на цигарени брандове в американското кино и нагласи на аудиторията към морално-етичната страна. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". НБУ, София, pp. 88-111. ISBN 9789545358869
Постаджиян, Кристиян (2017) Креативност и бизнес резултати в рекламата - в търсене на пресечната точка. In: Стоп кадър : Юбилеен сборник в чест на проф. Людмил Христов. Нов български университет, София, pp. 125-133. ISBN 9789545359675
Постаджиян, Кристиян (2015) Развитие на портфолиото на медийни групи в България като фактор за техния растеж. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". Нов български университет, София, pp. 113-123. ISBN 9789545358869
Савова, Кристина and Темелкова, Стефания (2016) Феноменът Алекзандър Маккуин. Живот след смъртта. Savage Beauty. In: Комуникация и култура : XVI лятна школа по Пъблик Рилейшънс : [Компактдиск]. Нов български университет, София. ISBN 9789545358999
Томс, Жюстин (2021) Лидерство и дигитални комуникации по време на криза. In: ХХII Лятна школа по пъблик рилейшънс 2020: Медии и комуникация по време на криза. Нов български университет, София, pp. 25-28. ISBN 9786192331894
Христова, Евелина (2016) Избори 2016. Анализ на личните страници на кандидатите във фейсбук. In: Сборник от кръгла маса „Политическата комуникация: Президентски избори 2016 година“. Нов български университет, София. ISBN 9789545359972
Христова, Евелина (2014) ПР или комуникация? За името на професията и някои актуални проблеми. In: В мрежата [Мрежата] на ПР : XIV Лятна школа по ПР, София 2012. Нов български университет, София. ISBN 9789545358111
Monograph
Данкова, Десислава (2015) Публичното пространство в оналйн среда и новите изисквания за комуникация. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)
Петков, Стойко (2014) Кoнвергенция при рaзпрoстрaнениетo нa медийнo съдържaние. Project Report. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)
Петков, Стойко (2011) Крос-медийна комуникация. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)
Conference or Workshop Item
Костадинова, Ралица (2015) Медии и наказателно правораздаване. In: Семинар "Знания за ПР практици и журналисти", 22.01.2015, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Митракиев, Боян (2016) Доналд Тръмп: кралят на социалните медии. In: Научна конференция "Журналистика и ПР в интернет", 25-26 ноември 2016, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Петков, Стойко (2012) Културата на ремикса в епохата на дигиталното споделяне. In: Научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Петков, Стойко (2014) Масовата аудитория вече комуникира със себе си. In: Научна конференция "Познаваме ли съвременните потребители на журналистиката и ПР-а?", 22-23 май 2014, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Петков, Стойко (2011) Социални медии и/или социални мрежи. In: Научна конференция "Медиите и ПР търсят себе си", 19-20 май 2011, Департамент "Масови комуникации", Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Стоянов, Росен К. (2015) Всички сме медии, всички сме "личности". In: Научна конференция "Личността в медиите и в ПР-а", 25-26 ноември 2015 г., Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Стоянов, Росен К. (2012) Интернет като култ. In: Eсенна научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)
Стоянов, Росен К. (2008) Медийно образование и медийна грамотност. In: Научна конференция "Медийна и ПР грамотност", 27-28 ноември 2008, Нов български университет, София, България.
Стоянов, Росен К. (2016) Негативната политическа реклама. In: Пролетна научна конференция "Морални стандарти в журналистиката и в ПР-а", 14-15 май 2016, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Стоянов, Росен К. (2012) Пропаганда и памет. In: Пролетна конференция "Памет чрез медиите (Как медиите запазват и разчитат документите)", 31.05-01.06.2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)
Стоянов, Росен К. (2013) Ще възтържествува ли професионализмът над непрофесионализма? In: Пролетна научна конференция "3.0 срещу 2.0 (Професионализъм срещу непрофесионализъм)”, 30-31 май 2013, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Христова, Евелина (2013) 3.0 двупосочна симетрична комуникация.0. In: Пролетна научна конференция "3.0 срещу 2.0 (Професионализъм срещу непрофесионализъм)”, 30-31 май 2013, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Submitted)
Христова, Евелина (2017) Какво казват ПР професионалистите за комуникация на благотворителността. In: Пролетна научна конференция „Отива ли си професионалната журналистика и професионалния ПР?“, 19-20 май 2017, Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Христова, Евелина (2012) На едно докосване от теб: отчуждение, отъждествение, отличение. In: Eсенна научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)
Христова, Евелина (2017) Президентски избори онлайн. In: Втора национална научна конференция „Медиите на 21. Век“, 10-11 ноември 2016, ВТУ "Св. Св. Кирил и Методий", Велико Търново, България. (Unpublished)
Христова, Евелина (2013) Променя ли липсата на авторитети модела на обществените отношения и каква е ролята на комуникациите за разрушаването на авторитети. In: Есенна научна конференция на департамент “Масови комуникации”, 28 - 29 ноември 2013 г., Нов български университет, София, България. (Unpublished)
Book
Nava, Lorenzo and Panchev, Hristo and Toms, Justine and Pavlakis, Manos (2011) The Youth NGO Media Officer Handbook. YouthNet4News, Sofia.
Маринов, Руси (2011) Интерактивни комуникации - стратегии и знание. Нов български университет, София. ISBN 9789545356544
Петков, Стойко (2013) Творческият триъгълник (продуцент, сценарист, режисьор). Нов български университет, София. ISBN 9789545357664
Постаджиян, Кристиян (2018) Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата. Нов български университет, София. ISBN 9786192330262
Постаджиян, Кристиян and Катранджиев, Христо (2014) Въведение в рекламния бизнес. Издателски комплекс - УНСС, София. ISBN 9789546445650
Томс, Жюстин and Белогушева, Горица (2007) Онлайн маркетинг: Мисия още по-възможна. Ciela, София. ISBN 9789542801597
Томс, Жюстин and Георгиева, Камелия (2011) ИИнструменти за социални мрежи: маркетинг в епохата на Web 2.0. Ciela, София. ISBN 9789542810049
Thesis
Kalogiannidis, Stavros (2018) Resume of Dissertation "The role of media in disaster and crisis management" : Dissertation resume for educational and scientific assignment doctoral degree in professional field: 3.5. Public communications and Information science (Crisis Management – Electronic and Social Media). PhD thesis, New Bulgarian University.
Данкова, Десислава (2016) Онлайн медии и публични комуникации : Автореферат на дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.
Томс, Жюстин (2020) Корпоративна комуникация с външни публики чрез собствени медии. Корпоративни блогове в условията на социални мрежи: Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен „доктор“, Професионално направление: 3.5. „Обществени комуникации и информационни науки“, Област на висше образование 3. „Социални, стопански и правни науки“. Doctoral thesis, Нов български университет.
Христова, Евелина (2011) Вътрешноорганизационни комуникации в България и политика на Европейския съюз : Автореферат на дисертация за присъждане на образователната и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.
Христова, Евелина (2011) Вътрешноорганизационни комуникации в България и политика на Европейския съюз : Дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.
Чолакова, Мария (2021) Ролята на обществената телевизия в ситуации на криза : Дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", професионално направление 3.5. „Обществени комуникации и информационни науки“,Област на висше образование 3. „Социални, стопански и правни науки“. Doctoral thesis, Нов български университет.
Чолакова, Мария (2021) Ролята на обществената телевизия в ситуации на криза : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор" по професионално направление 3.5. Обществени комуникации и информационни науки. Doctoral thesis, Нов български университет.