Items where Division is "Cinema, Advertising and Show Business" and Year is [pin missing: value2]

  • Departments (3073)
    • Cinema, Advertising and Show Business (100)
Number of items at this level: 100.

Игнатов, Владимир (2010) Цели на рекламната комуникация. Езиков свят, 8 (2). pp. 127-134. ISSN 1312-0484

Николова, Цветомира (2011) Хипотезата за "странната долина" и мястото ú в "географската и историческата карта" на анимацията : Дисертационен труд за получаване на образователната и научна степен "Доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Будаков, Петьо В. (2014) Фундаментални корпоративни брандове. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Стефанова, Румяна (2013) Формиране символиката на образите в интерфейса на съвременните информационни среди. In: Семиотични стратегии : Докторантите по семиотика на НБУ. Нов български университет, София, pp. 273-292. ISBN 9789545357862

Попова, Невелина (2013) Филмът "Приказка на приказките" и поетичните кодове в анимационната драматургия. In: Звуко-зримият образ: Сборник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". НБУ, София, pp. 69-100. ISBN 9789545357800

Попова, Невелина (2003) Условността в анимацията като драматургичен проблем. Кино (6). pp. 43-45. ISSN 0861-4393

Димова, Борислава (2022) Университетската телевизия на НБУ между опита и новаторството : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образоватена и научна степен "доктор" по професионално направление 8.4.Театрално и филмово изкуство. PhD thesis, Нов български университет.

Кадийска, Даниела (2017) Тенденции в развитието на рекламата в списания - иновативни комуникационни решения. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Коцев, Ангел (2019) Тенденции в развитието на българската рекламна фотография в периода 2000-2017. PhD thesis, Нов български университет.

Красимиров, Искрен (2019) Творчески подходи на сценариста, режисьора, оператора и монтажиста в художествено-документалния филм : Автореферат на дисертационен труд към докторска програма "Кинознание, киноизкуство и телевизия". PhD thesis, Нов български университет.

Михайлов, Росен (2015) Танц и комуникация. In: Комуникация и култура : XVI лятна школа по Пъблик Рилейшънс : [Компактдиск]. Нов български университет, София. ISBN 9789545358999

Михайлов, Росен (2015) Танц за камера или камера за танц. Млад научен форум за музика и танц : Девета научна конференция на докторанти с международно участие, 7-8.06.2014 : Сборник с доклади, 9. pp. 1-9. ISSN 1313-342X

Попова, Невелина (2011) Съкровената реалност, големият брат и другите риалити формати. In: Риалити форматите – комуникативни, естетически и комерсиални предизвикателства и възможности, 11 май 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Будаков, Петьо В. (2013) Съвременни технологии за приложение на 3D графиката в киното и телевизията. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Христова, Светла (2010) Сценарийният сюжет : Проблеми на практическото обучение по сценарийна техника. Нов български университет, София. ISBN 9789545356155

Христова, Светла (2009) Сценарийният сюжет (Проблеми на практическото обучение по сценарийна техника) : Автореферат на дисертация за присъждане на образователната и научна степен "доктор". PhD thesis, Българска академия на науките. Институт за литература.

Попова, Невелина (2017) Сценариите и текстовете на Иван Веселинов. In: Анимационни сценарии. Фондация за българска литература, pp. 5-17. ISBN 9789546770974

Попова, Невелина (2018) Студентското присъствие. Кино (5-6). pp. 38-45. ISSN 0861-4393

Постаджиян, Кристиян (2011) Риалити форматите през призмата на новите реалности в телевизионната реклама. In: Риалити форматите - комуникативни, естетически и комерсиални предизвикателства и възможности, 11 май 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Кадийска, Даниела (2017) Рекламата – изкуството кукувица. In: Стоп кадър : Юбилеен сборник в чест на професор Людмил Христов. НБУ, София, pp. 134-151. ISBN 9789545359675

Попова, Невелина (2006) Разкъсващият се киноразказ в последните български филми. In: Научна кино конференция „Новото българско кино – регионално явление или част от европейския културен процес”, 07.12.2006, София, НБУ. (Submitted)

Постаджиян, Кристиян (2014) Развитие на рекламните формати и позиции в медиите. Newmedia.eu. ISSN 1314-3794

Постаджиян, Кристиян (2015) Развитие на портфолиото на медийни групи в България като фактор за техния растеж. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". Нов български университет, София, pp. 113-123. ISBN 9789545358869

Димитров, Димитър (2012) Развитие на българския графичен дизайн в печата, киното и телевизията : Дисертация за получаване на образователна и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Койчева, Мария (2021) Пространственият дизайн – съвременни тенденции и специфики на художествено-пространственото оформление и експозиционните площи : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образоватена и научна степен "доктор" по професионално направление 8.4. Театрално и филмово изкуство. PhD thesis, Нов български университет.

Попова, Невелина (2005) Прокъсващата се нишка на Ариадна в лабиринта от киновъзможности. In: Седмата научна конференция „Екранните изкуства на XXI век”, 9-10 май 2005 г., Благоевград. (Submitted)

Кадийска, Даниела (2011) Продуктово позициониране в екранното изображение. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)

Кадийска, Даниела (2015) Продуктова позициониране : Изследване на потребителските нагласи към продуктовото позициониране в киното и телевизията : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", Професионално направление 8.4 Театрално и филмово изкуство, Научна специалност: Кинознание, киноизкуство и телевизия. PhD thesis, Нов български университет.

Постаджиян, Кристиян (2018) Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата. Нов български университет, София. ISBN 9786192330262

Христова, Светла (2007) По пътя към себепознанието. Кино : Списание на Съюза на филмовите дейци (2). pp. 50-52. ISSN 0861-4393

Попова, Невелина (2012) Паралели между кукления театър и анимационното кино - сюжети и пластическо изразяване. Проблеми на изкуството (3). pp. 64-68. ISSN 0032-9371

Постаджиян, Кристиян (2015) Обвързване на рекламата с актуални теми, събития и личности като подход в съвременната корпоративна комуникация. Сборник с научни публикации : Проект №BG051PO001-​3.3.06-​0060 "Разширяване на уменията и квалификацията на докторанти, постдокторанти и млади учени в интердисциплина​рни области (визуална антропология и публични комуникации) с цел създаване на устойчиви, II (2). pp. 40-62.

Христова, Светла (2008) Някои наратологични категории и принципи в сюжетното изграждане на киносценария. Кино : Списание на Съюза на филмовите дейци (2). pp. 53-59. ISSN 0861-4393

Георгиев, Людмил (2014) Нов български университет: Научни изследвания и творчески постижения (1991 – 2012). Нов български университет, София.

Постаджиян, Кристиян (2013) Негативни въздействия на медийната среда върху телевизионната и прес-реклама в България (разработване и тестване на система за мониторинг) : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен „доктор” по научната специалност “Кинознание, киноизкуство и телевизия” 05.08.03. PhD thesis, Нов български университет.

Попова, Невелина (2017) Млада българска анимация. Три ярки филма. Кино (3). pp. 34-39. ISSN 0861-4393

Попова, Невелина (2013) Митологичните ядра и сюжетните трансформации в преподаването и творчеството. Проблеми на постмодерността, 3 (2). pp. 195-204. ISSN 1314-3700

Будаков, Петьо В. (2013) Методи за рендериране на 3D анимацията. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Кожухаров, Илия (2011) Марка нощна музика. ProGrafica (3). pp. 30-31. ISSN 1313-0412

Стефанова, Румяна (2007) Манипулативното въздействие на Интернет върху съвременните комуникации и визуалните изкуства. In: Класически медии и съвременни комуникации, 15 май 2007, София, България.

Александрова, Петя (2015) Култура – комуникации – кино в преход : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на научна степен "доктор на науките". PhD thesis, Нов български университет.

Кадийска, Даниела (2015) Кръстосаните промоционални кампании и продуктовото позициониране в американското кино. Проблеми на изкуството (1). pp. 53-56. ISSN 0032-9371

Постаджиян, Кристиян (2017) Креативност и бизнес резултати в рекламата - в търсене на пресечната точка. In: Стоп кадър : Юбилеен сборник в чест на проф. Людмил Христов. Нов български университет, София, pp. 125-133. ISBN 9789545359675

Попова, Невелина (2015) Кратките комиксови сюжети на младите от "Ко-миксер". Проблеми на изкуството (1). pp. 22-28. ISSN 0032-9371

Гюзелев, Чавдар (2016) Конструиране на пространството в театъра и книгата : Автореферат на дисертациионен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор" по специалност "Театрално и филмово изкуство" 8.4. PhD thesis, Нов български университет.

Иванова, Севина (2012) Класическа и 3D анимация и моделиране в теоретико практическа обусловеност : Автореферат на дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Кадийска, Даниела (2015) Класификация и ефективност на продуктовото позициониране според начин на предаване на информацията и сюжетната връзка. Докторантски четения / Нов български университет, Департамент Изкуствознание и история на културата (6). pp. 141-166. ISSN 1313-4094

Попова, Невелина (2009) Киноразказите на Константин Павлов: Разтваряне на пътеки за поезията в българското кино. In: Константин Павлов в българската литература и култура. Кралица "Маб", София, pp. 194-204. ISBN 9789545330964

Стефанова, Румяна and Ивелинова, Деница (2009) Камера обскура. Следва : Списание за университетска култура (21). pp. 71-76. ISSN 1311-9060

Попова, Невелина (2007) Истории и фрагменти в съвременното киноразказване. In: Научна конференция „Екранните изкуства и ХХІ век”, 30-31 октомври 2007, Пловдив. (Submitted)

Стефанова, Румяна and Стефанов, Ивелин and Георги, Хаджигеоргиев (2003) Информационна среда за учебна програма в интернет – WEBIS. In: Национална конференция Информационни изследвания, приложения и обучение i.tech., Варна, 25-26 юни 2003 : Сборник доклади. Фои-комерс, София, pp. 79-83. ISBN 9541600271

Стефанова, Румяна (2008) Интернет, идентичност и интеркултурният диалог. In: Годишник. Факултет по изкуствата. Югозападен университет "Неофит Рилски" : Интеркултурен диалог и интеграция. ЮЗУ "Неофит Рилски", Благоевград, pp. 56-59. ISBN 9789546805683

Стефанова, Румяна (2012) Иконичните знаци в информатиката : Отношението между интернет и графичната IT изразност : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователната и научна степен "доктор" по 8.2. "Изобразително изкуство" (Графичен дизайн). PhD thesis, Нов български университет.

Стефанова, Румяна (2012) Иконичните знаци в информатиката : Отношението между интернет и графичната IT изразност. PhD thesis, Нов български университет.

Предов, Динамир (2014) Изследване на творческия процес в българската актова фотография 1944 - 1990 : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор" по научната специалност "Кинознание, киноизкуство и телевизия" 05.08.03. PhD thesis, Нов български университет.

Стефанова, Румяна (2013) Знаковост на съвременните визуализации на данни в интернет. In: Звуко-зримият образ : Сборник на департамент Кино, реклама и шоубизнес. Нов български университет, София, pp. 174-188. ISBN 9789545357800

Попова, Невелина (2013) Застрашеният литературен сценарий в съвременния медиен свят. Кино (4-5). pp. 67-71. ISSN 861-4393

Попова, Невелина (2018) Задкадровият глас и психологическите измерения на съвременната анимация. In: Изкуствоведски четения на Института за изследване на изкуствата, 28-30 март 2018, София, БАН. (Submitted)

Попова, Невелина (2016) За митовете, преподаването и творчеството. In: Митове, творци и време. Жанет 45, София, pp. 469-480. ISBN 9786191862542

Кадийска, Даниела (2011) За връзката между литературата и киното. Other. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)

Кожухаров, Илия (2011) За Ксерокс, Нескафе и Памперс... с любов. ProGrafica, VI (5). pp. 29-31. ISSN 1313-0412

Попова, Невелина (2015) Експресивността като обща тенденция и като ключ към успеха на българските анимационни филми в периода 2009-2013 г. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". Нов български университет, София, pp. 68-87. ISBN 9789545358869

Попова, Невелина (2015) Екранизациите в българската анимация. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". Нов български университет, София, pp. 144-154. ISBN 9789545359637

Николов, Димитър and Стефанова, Румяна and Стефанов, Ивелин (2004) Един подход при анализ на предпоставки за изграждане на Е-Община. In: Second international conference Information researches, applications, and education i.TECH, Varna, 14-24 June 2004 : Proceedings. Foi-commerce, Sofia, pp. 173-183. ISBN 954160031X

Христова, Светла (2011) Драматургията в риалити форматите – брутално контролирана за комерсиални цели. In: Риалити форматите – комуникативни, естетически и комерсиални предизвикателства и възможности, 11 май 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Попова, Невелина (2015) Драматургичното пространство на анимацията : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Попова, Невелина (2016) Драматургичното пространство на анимацията. Нов български университет, София. ISBN 9789545359484

Попова, Невелина (2015) Драматургичните възможности на анимационната миниатюра. Изкуствоведски четения 2014. pp. 141-153. ISSN 1313-2342

Якимов, Петко (2016) Дигиталната сценография и персонаж в киното : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор" по научна специалност "Кинознание, киноизкуство и телевизия". PhD thesis, Нов български университет.

Христова, Светла (2006) Действието като проблем. In: Науката разбирана и правена, 4 януари 2006, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Михайлов, Росен (2014) Движението в движещи се картинки – танц за камера (кратка история на един повече от 100-годишен брак между кино и танц). Млад научен форум за музика и танц : Осма научна конференция с международно участие, 8.06.2013 : Сборник с доклади, 8. pp. 1-9. ISSN 1313-342X

Христова, Светла (2003) Да напишем киносценарий : Теоретико-практически аспекти на кинодраматургията. Нов български университет, София. ISBN 9545352825

Кожухаров, Илия (2013) Графичният дизайн като средство за изграждане на марка : Дисертация за получаване на образователна и научна степен "доктор" по научната специалност "Кинознание, киноизкуство и телевизия" 05.08.03. PhD thesis, Нов български университет.

Кожухаров, Илия (2013) Графичният дизайн като средство за изграждане на марка : Автореферат на дисертация за получаване на образователна и научна степен "доктор" по научната специалност "Кинознание, киноизкуство и телевизия" 05.08.03. PhD thesis, Нов български университет.

Кожухаров, Илия (2012) Графичният дизайн и библиотеката. Библиосфера (16). ISSN 1311-8803

Кожухаров, Илия (2015) Графичният дизайн в киното. Сборник с научни публикации: Проект №BG051PO001-3.3.06-0060 "Разширяване на уменията и квалификацията на докторанти, постдокторанти и млади учени в интердисциплинарни области (визуална антропология и публични комуникации) с цел създаване на устойчиви връз, 2 (1). pp. 243-254.

Стефанова, Румяна (2013) Графичният дизайн - фактор за възприемане на днешния свят. In: Сборник научни доклади 2011-2012 : [Научна конференция на департамент "Дизайн и архитектура"]. Нов български университет, София, pp. 159-170. ISBN 9789545357916

Кожухаров, Илия (2017) Графичният дизайн - съставна част на доброто образование. In: Стоп кадър: Юбилеен сборник в чест на професор Людмил Христов. Нов български университет, София, pp. 163-166. ISBN 9789545359675

Постаджиян, Кристиян (2012) Въздействие на медийната среда върху рекламата – примери от практиката. Newmedia21.eu. ISSN 1314-3794

Постаджиян, Кристиян (2012) Въздействие на елементите на медийната среда върху ефективността на рекламата. Newmedia21.eu. ISSN 1314-3794

Постаджиян, Кристиян and Катранджиев, Христо (2014) Въведение в рекламния бизнес. Издателски комплекс - УНСС, София. ISBN 9789546445650

Найденов, Енчо (2013) Влиянието на цифровите фотографски технологии върху професионалното осветление : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен „доктор”. PhD thesis, Нов български университет.

Будаков, Петьо В. (2015) Влияние на триизмерното телевизионно изображение и холограма в амбиент рекламата. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Кожухаров, Илия (2011) Властелинът на логото. ProGrafica (6). pp. 22-24. ISSN 1313-0412

Стефанова, Румяна (2013) Атрактивни визуализации за интернет. In: Сборник научни доклади 2011-2012 : [Научна конференция на департамент "Дизайн и архитектура"]. Нов български университет, София, 209-221;367. ISBN 9789545357916

Попова, Невелина (2014) Анимационните сценарии на Христо Ганев. In: Вятър работа: Сценарии за анимационни филми. Национален филмов център, София, pp. 5-7. ISBN 9789546770851

Попова, Невелина (2015) Анимационните повествования. Докторантски четения 2014: Департамент "Изкуствознание и история на културата". pp. 11-44. ISSN 1313-4094

Попова, Невелина (2011) Анимационната работилница на Прийт и Олга Прян. Кино (1). pp. 40-45. ISSN 0861-4393

Попова, Невелина (2015) Анимационната поезия на "Щрих и стих". Изкуствата в Новото време: Смесване на езиците = Arts of Modern times: Mixing the languages, II. pp. 123-135. ISSN 1313-2342

Кадийска, Даниела (2015) Анализ на продуктово позициониране на цигарени брандове в американското кино и нагласи на аудиторията към морално-етичната страна. In: Годишник на департамент "Кино, реклама и шоубизнес". НБУ, София, pp. 88-111. ISBN 9789545358869

Stefanov, Ivelin and Stefanova, Rumjana and Dokev, Nikolay (2003) Web Environment for Representation, Tuition and Administering a (Magisterial) Curriculum. Cybernetics and Information Technologies, 3 (1). pp. 18-32. ISSN 1311-9702

Кожухаров, Илия (2015) TV брандинг и графичен дизайн - анализ. In: Годишник на департамент Кино, реклама и шоубизнес. Нов български университет, София, pp. 52-58. ISBN 9789545358869

Budakov, Petyo V. (2017) Establishment and Maintenance of an E-learning Campus for the Needs of the Bachelor Programme “Visual Communication and Graphic design”. Working Paper. Scholar Electronic Repository of the New Bulgarian University, Sofia. (Unpublished)

Budakov, Petyo V. (2014) Development of the principles of the contemporary destination logo design. Working Paper. New Bulgarian University Scholar Electronic Repository, Sofia. (Unpublished)

Budakov, Petyo V. (2016) Development of a logo assessment matrix for designing football club corporate identity. International Journal of Design, 10 (2). ISSN 1994-036X (Submitted)

Budakov, Petyo Designing effective online courses for business training. SPi Technologies. (Submitted)

Будаков, Петьо В. (2012) 3D в графичния дизайн : Автореферат на дисертация за присъждане на образователната и научна степен "доктор", научна специалност „Кинознание, киноизкуство и телевизия”, шифър 05.08.03. PhD thesis, Нов български университет.

Будаков, Петьо В. (2012) 3D в графичния дизайн. PhD thesis, Нов български университет.

Будаков, Петьо В. (2012) 3D ЛОГО. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)

Будаков, Петьо В. (2009) 3D дизайн в архитектурата. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)

This list was generated on Tue Jun 28 17:16:42 2022 EEST.