Logo

Items where Subject is "Mass communications > Mass communications"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 97.

Стоянов, Росен К. (2013) Ще възтържествува ли професионализмът над непрофесионализма? In: Пролетна научна конференция "3.0 срещу 2.0 (Професионализъм срещу непрофесионализъм)”, 30-31 май 2013, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Игнатов, Владимир (2010) Цели на рекламната комуникация. Езиков свят, 8 (2). pp. 127-134. ISSN 1312-0484

Трендафилов, Димитър (2013) Хермес - образът в преход. In: Societas Classica : Култури и религии на Балканите, в Средиземноморието и Изтока. Университетско издателство Св. св. Кирил и Методий, Велико Търново, pp. 69-77.

Джелепска, Гергана (2015) Управление на репутация на нация в процес на социална промяна и медиата като инструмент за успешното й прилагане : Автореферат за присъждане на научна и образователна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Трендафилов, Димитър (2009) Търговската марка като икономическа стойност и знак. Позиционирането като инструмент за създаване на отличимост. In: Studia Semiotica. Нов български университет, София. ISBN 9789545356339

Стоянов, Росен К. (2001) Телевизионните събития по време на и след атентатите от 11 септември в САЩ. Годишник на департамент Масови комуникации . pp. 67-70. ISSN 1310-8670

Петков, Стойко (2013) Творческият триъгълник (продуцент, сценарист, режисьор). Нов български университет, София. ISBN 9789545357664

Михайлов, Росен (2014) Танц и комуникация. In: ХVI Лятна школа по Пъблик Рилейшънс 2014 "Комуникация и култура", 5-6 юли 2014, Благоевград, България. (Submitted)

Стоянов, Росен К. (2005) Същност на политическия дискурс. Годишник на департамент Масови комуникации . pp. 72-77. ISSN 1310-8670

Стоицова, Толя and Христова, Евелина (2012) Съвременното образование: Модернизация и интернационализация. In: iПР в практиката и образованието : XIII лятна школа по връзки с обществеността по образование в България - 20 години по-късно, 2011. Лятна школа по Пъблик рилейшънс . Нов български университет, София. ISBN 9789545358517

Маринов, Руси (2009) Стратегически комуникации и управление на знанието. Нов български университет, София. ISBN 9789545355950

Хаджиев, Кристиян (2010) Специфични измерения на лидерството в екипна срeда. In: Комуникационни практики и вътрешни публики : Сборник с избрани доклади от ХІІ лятна PR школа 12-14 юли 2010 г. Нов български университет, Департамент Масови комуникации, София.

Петков, Стойко (2011) Социални медии и/или социални мрежи. In: Научна конференция "Медиите и ПР търсят себе си", 19-20 май 2011, Департамент "Масови комуникации", Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Пудин, Константин (2010) Ролята на медиите в сектора за сигурност и отбрана. In: Научно-практическа конференция на тема ''Стратегии и политики на сигурност: Ч. 1 Проблеми на пораждането и поддържането на сигурността. Медии и сигурност. Балкански форум по сигурността , София, pp. 416-428. ISBN 9789549163247

Постаджиян, Кристиян (2011) Риалити форматите през призмата на новите реалности в телевизионната реклама. In: Риалити форматите - комуникативни, естетически и комерсиални предизвикателства и възможности, 11 май 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Павлова, Албена (2012) Рекламата като част от средата. Амбиент рекламата. Проблеми на постмодерността, 2 (1). pp. 61-67. ISSN 1314-3700

Христова, Евелина (2009) Регулиране на вътрешно-организационните комуникации в контекста на ЕС. Годишник на департамент "Масови комуникации" . ISSN 1310-8670

Стоянов, Росен К. (2008) Регулации в комуникациите – закони, кодекси или морал? In: Конференция "Регулация/саморегулация в медиите и ПР", 5-6 юни 2008, София, България. (Submitted)

Бонев, Христо (2013) Развлекателните индустрии в епохата на дигиталните медии : Автореферат за присъждане научна и образователна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Христова, Евелина (2017) Професионални измерения на комуникация на благотворителността в България. In: Конференция „Икономиката на XXI век - Корпоративна, национална и Международна“, 27 септември 2017, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Стоянов, Росен К. (2012) Пропаганда и памет. In: Пролетна конференция "Памет чрез медиите (Как медиите запазват и разчитат документите)", 31.05-01.06.2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Христова, Евелина (2013) Променя ли липсата на авторитети модела на обществените отношения и каква е ролята на комуникациите за разрушаването на авторитети. In: Есенна научна конференция на департамент “Масови комуникации”, 28 - 29 ноември 2013 г., Нов български университет, София, България. (Submitted)

Мелтев, Михаил (2012) Програмиране в радиостанция. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ. (Unpublished)

Христова, Евелина (2017) Президентски избори онлайн. In: Втора национална научна конференция „Медиите на 21. Век“, 10-11 ноември 2016, ВТУ "Св. Св. Кирил и Методий", Велико Търново, България. (Unpublished)

Христова, Евелина (2014) ПР, публиките и медиите: някои етични въпроси за избора на подход в работата. In: Изборите в ПР и ПР при избори : XV лятна школа по Пъблик Рилейшънс. Лятна школа по Пъблик рилейшънс . Нов български университет, София. ISBN 9789545358517

Христова, Евелина (2014) ПР или комуникация? За името на професията и някои актуални проблеми. In: В мрежата [Мрежата] на ПР : XIV Лятна школа по ПР, София 2012. Нов български университет, София. ISBN 9789545358111

Христова, Евелина (2014) ПР в социалните мрежи – успешни и неуспешни реторически практики в онлайн пространството. In: Изборите в ПР и ПР при избори : XV лятна школа по Пъблик Рилейшънс. Нов български университет, София. ISBN 9789545358517

Христова, Евелина (2007) ПР и вътрешноорганизационни комуникации [докторантска разработка]. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2006 г. . ISSN 1310-8670

Драганов, Иво (2011) Особености на телевизионния мениджмънт. Валентин Траянов, София. ISBN 9789549928600

Тарашева, Елена (2014) Особености на парламентарния дискурс – данни от корпусно изследване на парламентарните протоколи на 42то Народно събрание. In: Научна конференция „Хуманитарните науки днес“, 15-16.11.2014 г., Читалище „Възраждане 1928“, София. (In Press)

Христова, Евелина and Данкова, Десислава (2013) Основни тактики за комуникация при онлайн криза. Реторика и комуникации = Rhetoric and Communication (9). pp. 19-20. ISSN 1314-4464

Христова, Евелина (2014) Организационна култура и комуникации. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2014 г. . ISSN 1310-8670

Данкова, Десислава (2016) Онлайн медии и публични комуникации : Автореферат на дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Постаджиян, Кристиян (2013) Негативни въздействия на медийната среда върху телевизионната и прес-реклама в България (разработване и тестване на система за мониторинг) : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен „доктор” по научната специалност “Кинознание, киноизкуство и телевизия” 05.08.03. PhD thesis, Нов български университет.

Стоянов, Росен К. (2016) Негативната политическа реклама. In: Пролетна научна конференция "Морални стандарти в журналистиката и в ПР-а", 14-15 май 2016, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Стоянов, Росен К. (2008) На избори за Европа. In: Първа година европейска България : Избори и образи. Политика . Нов български университет, София, pp. 69-74. ISBN 9789545355059

Христова, Евелина (2012) На едно докосване от теб: отчуждение, отъждествение, отличение. In: Eсенна научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Савова, Кристина (2017) Мода и комуникации - скандалното продава. In: Да не се боим от разнообразието в ПР и комуникациите : XVII лятна школа по Пъблик Рилейшънс 2-4 юли 2015 г. : [Компактдиск]. Нов български университет, София. ISBN 9789545359569

Трендафилов, Димитър (2015) Мем, бранд и поп-култура. Диалог (1). pp. 9-26. ISSN 1311-9206

Стоянов, Росен К. (2008) Медийно образование и медийна грамотност. In: Научна конференция "Медийна и ПР грамотност", 27-28 ноември 2008, Нов български университет, София, България.

Гигова, Боряна (2016) Медийната репутация като държавна политика : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор" по професионално направление 05.08.03 "Кинознание, киноизкуство и телевизия" (Екранни изкуства, Масови комуникации). PhD thesis, Нов български университет.

Костадинова, Ралица (2015) Медии и наказателно правораздаване. In: Семинар "Знания за ПР практици и журналисти", 22.01.2015, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Петков, Стойко (2014) Масовата аудитория вече комуникира със себе си. In: Научна конференция "Познаваме ли съвременните потребители на журналистиката и ПР-а?", 22-23 май 2014, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Петков, Стойко (2011) Манифестът Клутрейн в епохата на социалните медии. Годишник на департамент "Масови комуникации", 16 (1). ISSN 1310-8670

Стоянов, Росен К. (2009) Културни измерения на дигиталната реалност. In: Научна конференция "Новият медиен и ПР потребител", 28-29 май 2009, Нов български университет, София, България.

Петков, Стойко (2012) Културата на ремикса в епохата на дигиталното споделяне. In: Научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Александрова, Петя (2015) Култура – комуникации – кино в преход : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на научна степен "доктор на науките". PhD thesis, Нов български университет.

Петков, Стойко (2011) Крос-медийна комуникация. Working Paper. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Христова, Евелина (2017) Комуникация на благотворителността. Представяне на методология на изследване. In: Да не се боим от разнообразието в ПР и комуникациите : XVII лятна школа по Пъблик рилейшънс 2-4 юли 2015 г. Лятна школа по Пъблик рилейшънс . Нов български университет, София. ISBN 9789545359569

Христова, Евелина (2017) Комуникация на благотворителността и корпоративна социална отговорност. In: Маркетингът – опит и перспективи Сборник с доклади Международна научна конференция, посветена на 20 години от създаването на катедра Маркетинг при Икономически университет – Варна, България 29-30 Юни 2017 г. Издателство „Наука и икономика”, Икономически университет – Варна, pp. 372-380. ISBN 9789542109310

Стоянов, Росен К. (2002) Комуникация и конфликти. In: Пъблик рилейшънс на изкуството. Изкуството в Пъблик рилейшънс : Сборник. Лятна школа по Пъблик рилейшънс . Нов български университет, Департамент Масови комуникации, София, pp. 13-17. ISBN 9545352876

Трендафилов, Димитър (2013) Комуникационни характеристики на търговската марка. Диалог (1). ISSN 1311-9206

Христова, Евелина (2012) Комуникациите и организацията в 21. век. Рой Комюникейшън, София. ISBN 9789549335217

Трендафилов, Димитър (2011) Когнитивният процес в рекламната комуникация. In: Психология и лингвистика : Сборник статии в чест на проф. Енчо Герганов = Psycology and linguistics : Papers in Honor of Prof. Encho Gerganov. Просвета, София, pp. 352-364. ISBN 9789540125527

Стоянов, Росен К. (2008) Кибертероризмът - ахилесовата пета на глобалното общество. In: Сборник с доклади от научна конференция "Тероризъм, медии, сигурност", София, 19.11.2007 г. Нов български университет, Департамент Масови комуникации, София, pp. 175-184.

Христова, Евелина (2017) Какво казват ПР професионалистите за комуникация на благотворителността. In: Пролетна научна конференция „Отива ли си професионалната журналистика и професионалния ПР?“, 19-20 май 2017, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Петков, Стойко (2014) Кoнвергенция при рaзпрoстрaнениетo нa медийнo съдържaние. Project Report. Научен електронен архив на НБУ, София. (Unpublished)

Маринов, Руси (2015) Информационни стратегии и Интернет технологии в системата по кризисен мениджмънт: проблеми и предизвикателства : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на научна степен "доктор на науките", научна специалност 05.02.24 Организация и управление извън сферата на материалното производство (Стратегии и политикa на сигурността) /науки за кризата и информацията/. Other thesis, Нов български университет.

Стоянов, Росен К. (2012) Интернет като култ. In: Eсенна научна конференция "Култура чрез Интернет и Интернет като култ", 29-30 ноември 2012, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Маринов, Руси (2011) Интерактивни комуникации - стратегии и знание. Нов български университет, София. ISBN 9789545356544

Христова, Евелина (2016) Избори 2016: политическа комуникация във Фейсбук. In: Есенна Научна конференция "Журналистика и ПР в интернет", 25-26 ноември 2016, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Христова, Евелина (2016) Избори 2016. Личните страници на кандидатите във Фейсбук. Годишник на департамент Масови комуникации 2016: [CD] . ISSN 1310-8670

Христова, Евелина (2016) Избори 2016. Анализ на личните страници на кандидатите във фейсбук. In: Сборник от кръгла маса „Политическата комуникация: Президентски избори 2016 година“. Нов български университет, София. ISBN 9789545359972

Павлова, Албена (2010) Знаковата система на цветовете. Медии и обществени комуникации : Научно електронно списание за медии, PR, журналистика, бизнес комуникация и реклама (7). pp. 1-40.

Христова, Евелина (2013) Златният век на ПР или краят на една епоха – какво ни очаква, остаряла ли е концепцията за ПР, трябва ли да се замени от нова и ако да, от каква. Какви умения и знания трябва да имат новите практици? А клиентите? In: В мрежата (Мрежата) на ПР : XIV лятна школа по ПР, София, 12-13.07.2012 г. Нов български университет, София. ISBN 9789545358111

Христова, Евелина (2012) Ефективни техники за комуникация със служителите при криза и промяна. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2012 г. . ISSN 1310-8670

Павлова, Албена (2011) Еротиката в рекламата - семиотични и комуникативни аспекти : Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научната степен "доктор" по 3.5. – Обществени комуникации и информационни науки (Журналистика – Реклама). PhD thesis, Софийски университет “Св. Климент Охридски”.

Филипова, Ралица (2011) Електронна журналистика: история, специфика, развитие : Автореферат на дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Христова, Светла (2011) Драматургията в риалити форматите – брутално контролирана за комерсиални цели. In: Риалити форматите – комуникативни, естетически и комерсиални предизвикателства и възможности, 11 май 2011, Нов български университет, София, България. (Submitted)

Митракиев, Боян (2016) Доналд Тръмп: кралят на социалните медии. In: Научна конференция "Журналистика и ПР в интернет", 25-26 ноември 2016, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Панайотов, Тодор (2015) Доверието в българската журналистика и идеите за нов медиен закон. In: Пролетна научна конференция "Доверието при журналистиката и при ПР-а", 21-22 май 2015, Нов български университет, София, България. (Unpublished)

Христова, Евелина (2011) Вътрешноорганизационни комуникации в съвременната организационна структура [докторски труд]. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2011 г. . ISSN 1310-8670

Христова, Евелина (2010) Вътрешноорганизационни комуникации в съвременната организационна структура [докторантска студия]. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2010 г. . ISSN 1310-8670

Христова, Евелина (2011) Вътрешноорганизационни комуникации в България и политика на Европейския съюз : Дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Христова, Евелина (2011) Вътрешноорганизационни комуникации в България и политика на Европейския съюз : Автореферат на дисертация за присъждане на образователната и научна степен "доктор". PhD thesis, Нов български университет.

Христова, Евелина (2011) Вътрешноорганизационни комуникации в България и политика на ЕС (Представяне на методологията за изследване, провеждано за целите на дисертационен труд на тема). In: Комуникационни практики и вътрешни публики : XII Лятна школа по връзки с обществеността. Нов български университет, София. ISBN 9545352876

Христова, Евелина (2008) Вътрешно организационни комуникации и социални групи [докторантска разработка]. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2007 г. . ISSN 1310-8670

Мелтев, Михаил (2007) Възникване на телевизията и основни модели телевизионни организации. In: Телевизията - културна индустрия. Титра, София, pp. 11-37. ISBN 9549048691

Мелтев, Михаил (2007) Възникване и развитие на телевизионната индустрия. Модели телевизионни организации. [Teaching Resource] (Submitted)

Стоянов, Росен К. (2015) Всички сме медии, всички сме "личности". In: Научна конференция "Личността в медиите и в ПР-а", 25-26 ноември 2015 г., Нов български университет, София, България. (Submitted)

Христова, Евелина (2014) Благотворителността в медиите (1-31 декември 2012 г.). Някои проблеми пред комуникацията на благотворителността и отразяване. Годишник на департамент Масови комуникации" 2013 г. . ISSN 1310-8670

Петков, Стойко (2017) Аудио-визията. Производство, разпространение, показване. Рой Комюникейшън, София. ISBN 9789549335439

Христова, Евелина (2017) Асоциация на българските училища в чужбина – история на възникването, основни дейности и работещ модел за успешни обществени отношения. Онгъл, 9 (15). pp. 239-249. ISSN 1314-3115

Tarasheva, Elena (2014) Studying the image of a country - three theoretical perspectives. In: Cross-linguistic Interaction: Translation, Contrastive and Cognitive Studies. St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, pp. 422-439. ISBN 9789540736891

Trendafilov, Dimitar (2013) Semiotic Thinking for Marketers. In: SemioFest 2013, 31.05 - 01.06.2013, Barcelona, Spain. (Submitted)

Meltev, Mihail (2014) Public Media in Digital Age. In: Understanding Communications in the New Media Era. The Journalists and Writers Foundation Press, Istanbul, pp. 159-173. ISBN 9789756714508

Trendafilov, Dimitar (2016) Is Trust amongst the Main Brand Equity Dimension? The Telecom Project (Bulgaria). Journal of International Academic Publications: Science Review, 1 (1). pp. 83-95.

Christova, Evelina (2016) Internal organizational communications and organizational culture. Годишник на департамент "Масови комуникации" 2015 г. . ISSN 1310-8670

Stoitsova, Tolya and Christova, Evelina (2012) Inter-Cultural Dimensions of Contemporary Higher Education: Modernization and Internationalization. Реторика и комуникации = Rhetoric and Communication, 6 . ISSN 1314-4464

Trendafilov, Dimitar (2016) From Artifacts to Experiences: Brands in the Era of Prosumeration. Public Journal of Semiotics, 7 (1). pp. 59-78. ISSN 1918-9907

Trendafilov, Dimitar (2009) Cognitive Process in Advertising. In: X World Congress of Semiotics, 22-26 Septеmber 2009, La Coruna, Spain. (Submitted)

Christova, Evelina (2013) Charity in Bulgarian print media. 01-31 December 2012. Some problems in communicating charity and its reflection in bulgarian print outlets. In: Етнопсихолингвистични и социолингвистични аспекти на езика на медиите в България : Научна конференция с международно участие. Бургаски свободен университет, Бургас, pp. 163-173. ISBN 9789549370935

Tarasheva, Elena (2014) Chapter Three: Critical Discourse Analysis. In: The Image of a Country created by International Media : The Case of Bulgaria. Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, pp. 68-114. ISBN 9781443859011

Tarasheva, Elena (2014) Chapter One: Image Studies. In: The Image of a Country created by International Media : The Case of Bulgaria. Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, pp. 5-19. ISBN 9781443859011

Христова, Евелина (2015) CSR, благотворителност и организационна култура. In: Комуникация и култура : XVI лятна школа по Пъблик Рилейшънс. Лятна школа по Пъблик рилейшънс . Нов български университет, София. ISBN 9789545358999

Tarasheva, Elena (2012) An Undesirable Circumstance : The Image of Bulgaria in International Media. Advanced research in scientific areas, 1 . pp. 1057-1061. ISSN 1338-9831

Христова, Евелина (2013) 3.0 двупосочна симетрична комуникация.0. In: Пролетна научна конференция "3.0 срещу 2.0 (Професионализъм срещу непрофесионализъм)”, 30-31 май 2013, Департамент “Масови комуникации”, Нов български университет, София, България. (Submitted)

This list was generated on Tue Jan 23 11:31:40 2018 EET.